tiistai 19. huhtikuuta 2011

Vika kuukausi WPB -ponitamman kanssa.

Tänään oli valmennustunti.

Olin hyvällä tuulella, vaikka vähän kiireinen tallille mennessäni. Mutta pääsin hyvät alkulämppäkävelyt tekemään, ja ponitamma oli tosi hyvä. Poni on siis iso, n.148 säkäinen, ja oikein hieno. Olen kiintynyt häneen, mutta tänään omistaja ilmoitti, että haluaa itse ratsastaa enemmän ja mun pitää vähän siirtyä syrjään.

Mullahan on se toinen hevonen tyrkyllä, tämä pv-tamma , 14-vuotta. Mikään muu siinä ei epäilytä kuin matkan pituus ja tallin oleminen kotipihassa. Se on vähän ei niin kiva.

Valmennustunnilla tehtiin vastalaukkoja, laukanvaihtoa käynnin kautta, avotaivutuksia ja pientä vastataivutusta. Olin ihan fiilareissa! Meni hyvin ja itse tajusin!

Hii!

Nyt pitäisi sitten kai vaihtaa alla ollut peli ihan toisenlaiseen. Vanhemman tamman kanssa ongelmana on ainakin sen käynti, joka on löysää ja sitten se kokeilee mua kanssa, mikä on boooriiing.
Uusi valkku pitää ehkä etsiä, mikä sekin on bad.
Kai.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit